• امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
کل 28 امروز 0
0
1
آیین افتتاحیه دفتر خدمات مشتریان در غرب استان مازندران

آیین افتتاحیه دفتر خدمات مشتریان در غرب استان مازندران

  • کد خبر : 825
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
آیین افتتاحیه دفتر خدمات مشتریان در غرب استان مازندران

در عصر دوشنبه 12 دی ماه 1402 ، مقارن با شب ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و روز مادر ، دفتر خدمات مشتریان شرکت صنعتی شوفاژکار ، در غرب استان مازندران افتتاح شد. در این مراسم که با حضور جناب مهندس علایی ، مدیریت محترم عامل و جناب مهندس صفری […]

در عصر دوشنبه 12 دی ماه 1402 ، مقارن با شب ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و روز مادر ، دفتر خدمات مشتریان شرکت صنعتی شوفاژکار ، در غرب استان مازندران افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور جناب مهندس علایی ، مدیریت محترم عامل و جناب مهندس صفری ، معاونت محترم بازاریابی و فروش و آقای حیدریان مدیریت محترم مجوعه تمشاد و جمع کثیری از فروشگاه داران تاسیسات ، سرویسکاران ، مهندسین ، متخصصین و فعالان حوزه تاسیسات مازندران همراه بود ، دفتر خدمات مشتریان شرکت صنعتی شوفاژکار در غرب استان مازندران در شوروم ساختمانی تمشاد افتتاح شد .

با توجه به آن که میزان رضایتمندی مشتریان در صدر اولویت‌های کاری شرکت صنعتی شوفاژکار قرار داشته و این شرکت همواره در تلاش برای ارائه خدمات مطلوب می‌باشد ، افتتاح دفتر خدمات مشتریان در غرب استان مازندران نیز برداشتن گامی بزرگ در این راستا بوده و برای تسریع در امر پیشتیبانی ، پاسخگویی و ارائه خدمات بهینه‌تر در استان مازندران می باشد . جهت تماس و ارتباط با این دفتر می توانید از شماره‌های ذیل استفاده نمایید.

لینک کوتاه : https://www.hamitak.com/mag/?p=825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.