• امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
کل 28 امروز 0
0
2
درباره شرکت ایمرگاس

درباره شرکت ایمرگاس

  • کد خبر : 721
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
درباره شرکت ایمرگاس

رویایـی که به واقعیت تبـدیل شـد 1964-1970 همه چیز از پنجم فوریه سال 1964 در شهر کوچک برچلو در ایتالیا شروع شد. سه مرد جوان در کارگاه کوچک خود دست به کاری بزرگ زده و با هدف نوآوری در تولید پکیج­‌های دیواری و رویای کـارآفرینی، کسب و کار خانــوادگی ایمرگس را راه اندازی نمودند. پیش‌بینی […]

رویایـی که به واقعیت تبـدیل شـد

1964-1970

همه چیز از پنجم فوریه سال 1964 در شهر کوچک برچلو در ایتالیا شروع شد. سه مرد جوان در کارگاه کوچک خود دست به کاری بزرگ زده و با هدف نوآوری در تولید پکیج­‌های دیواری و رویای کـارآفرینی، کسب و کار خانــوادگی ایمرگس را راه اندازی نمودند.

پیش‌بینی نیاز مصرف‌کننده

1970-1980

ایمرگس با بهره‌مندی از فناوری‌های جدید و تولید محصولات متنوع منطبق با نیاز بازار و سبک زندگی مصرف‌کنندگان و ارائه نوآوری‌های زیر بازار ایتالیا را تسخیر کرد:

  • اولین دیگ زمینی از سری NCX MB
  • اولین دیگ دیواری از سری RG ساخته شده از مس

توسعه متوقف نمی‌شود

1980-1990

جامعه به سرعت در حال دگرگونی بود و در دهه 1980 مردم شروع به ساخت حمام دوم در خانه های جدید و بازسازی‌شده خود کردند.
ایمرگس AVIO را تولید کرد، دیگ ذخیره‌سازی دیواری جمع‌وجور، که آب گرم بیشتری را فراهم می‌کرد و این شرکت را حتی در خارج از ایتالیا معروف کرد. مدتی بعد این شرکت مدل EOLO محفظه مهر و موم شده را راه اندازی کرد: دیگ بخار با مدار احتراق ایزوله جهت حداکثر ایمنی.

از ایتالیا به سراسر دنیا

1990-2000

هم‌زمان با حضور گسترده در اروپا، مدل NIKE/EOLO با قابلیت کنترل دمایی بالا و دستگاه MAGIS با توانایی مدیریت یکپارچه سرمایش‌ـ‌گرمایش عرضه جهانی گردید.

جابه‌جایی مرزهای فناوری و بهره‌وری انرژی

2000-2010

در این دهه ایمرگس با هـدف کاهش مواد آلاینــده و نیــز صرفه‌جویی در مصرف انرژی، برروی تولید محصولات چگالشی تمرکز و سرمایه‌گذاری کرد.

از سیستم‌های یکپارچه به سمت مدیریت انرژی

2010-2020

این دهه شاهد تأسیس زیرشاخه   immer energyدر سال 2010 میلادی برای تمرکز بر تولید سیستم‌های ترکیبی با قابلیت استفاده از منابع انرژی متفاوت و نیـــز سرمایه‌گذاری گسترده برای ساخت و افتتاح آزمایشگاه جدید شرکت در سال 2018 میلادی با نگاهی به آینده بویژه در حوزه انرژی‌های نو بود.

دانـش، کیفیت و طـراحی ایتالیـایی در کنار تعهد ایرانی

2018

پس از حضور درخشان در ایتالیا و اروپا، ایمرگس ایتالیا با هدف افزایش حضور در بازارهای جهانی به ویژه آسیا و با آگاهی از لزوم حضور مستقیم در منطقه و نیز جایگاه ویژه ایران در خاورمیانه به عنوان قطب صنعتی ـ صادراتی، در سال 1397 شرکت ایمرگازپاد را با مشارکت و سرمایه­‌گذاری مشترک با بخش خصوصی ایران تأسیس و خطوط تولید تمام ایتالیایی آن را در قزوین راه‌­اندازی کرد. نظر به فلسفه ایمرگس در رابطه با کسب رضایت حداکثری مشتری از طریق موازنه کیفیت ـ قیمت و ارائه خدمات پس از فروش در بالاترین سطح ممکن، ایمرگازپــاد می­‌کوشد با اعمال قوانین کنترلی ایمرگس ایتالیا در کلیه سطوح فعالیت و نیز تربیت نیروهای فنی زبده، در کنار تلاش برای تحقق اهداف شرکت و اطمینان­‌بخشی در خصوص حضور و ارائه خدمات همیشگی، همواره به مشتریان خود متعهد و پایبند باشد.

با گذشت 59 سال از تاسیس، ایمرگس به یک شرکت چندملیتی و نامی شناخته شده در حوزه سیستم‌های گرمایشی در دنیا و پیشرو در حوزه به‌کارگیری انرژی‌های تجدیدپذیر و توجه به مسائل زیست محیطی تبدیل شده است. محصولات این شرکت شامل سیستم‌های هیبرید، آبگرمکن‌ها، بویلرهای چگالشی ـ موتــورخـانه‌ای، هیت‌پمپ‌ها، پکیج‌های چگالشی و غیرچگالشی، سیستم گرمایش خورشیدی و بویلر با سوخت زیست توده است.

لینک کوتاه : https://www.hamitak.com/mag/?p=721

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.